Monday, May 24, 2010

aktiviti cuti sem

Konvokesyen diorang dah selesai. Diorang dah balik. Gambar dah amek. Upah tak dibayar (sedih). Sekarang yang tinggal cuma mereka yang amek shortcourse je. Amar Felmi Shafiq Farid. takpelah, yang penting sekarang bilik tu buat masa ni hakmilik aku sorang. muahaha.

gambar-gambar konvo

Istiadat Konvokesyen ke-72 22 Mei 2010 Sidang ke-4 Diploma Sains Komputer

rakan - rakan uitm perak

nabil dan si kekasih

walaupun 3 orang je, tapi okla..

si fotographer..haha

shortcourse. subjek eco415 (economics) ni menarik juga. tak tahu la mungkin sebab aku amek subjek ni time shortcourse so fokus kat subjek ni je kot. mungkin sebab tu dia menarik. tapi dia memang menarik. micro & macroeconomics scarcity equilibrium elastic apa lagi semua tu. best2. hopefully A+++++ haha. poyo

world cup : 18 hari lagi x)))

demam world cup:


video
3 minutes of future by NIKE

till then :)

8 comments:

undeRage said...

aku ske la gmbar tue...
hahaha....

Anonymous said...

Istiadat Konvokesyen ke-72 la..
jgn lupa sapuw debuw kt bilik tueww..
haha

Amar Syafiq said...

demm youew!!!haha

nabil said...

si kekasih?? sapa nama cek tak tau ka?? :P

Amar Syafiq said...

si kekasih lebih intim..hahaw

Nabil said...

intim kewr..camner kauw tauew akuw intiewm

Amar Syafiq said...

napew..xcayew kew..sajew jew..

Anonymous said...

dh edit pulew..
terbaik leww..

from luka seribu rindu di tasik madu

Post a Comment